---Traduction française au bas---
Dear all,
For the seventh time there will be an Origami Christmas book this year. This will be a book from creators to creators containing previously unpublished instructions only.
That's how it works:
Everyone who wants to participate sends me (at least) one previously unpublished folding instruction. Afterwards I assemble them all into a pdf-file with a table of contents and send it back to all participants. In the end everyone of them gets a nice compilation of diagrams that aren't available elsewhere.
Everyone who wants to take part can send his/her instructions to Origamibook AT gmail DOT com (Replace "AT" with "@" and "DOT" with ".").
The last date to send your instructions is December 14. I'll send the book out on December 24 (hence the name Christmas Origamibook).
Hopefully many people will contribute to this project so that we?ll get a nice book together

Nice Greetings,
Anna
PS: I'm glad for everyone to spread the word to other people, be it on Forums, Mailing lists or whatever else.
---Traduction française---
Bonjour à tous,
Pour la septième fois, il y aura un livre Origami de Noël cette année. Ce sera un livre de créateurs à créateurs contenant que des instructions qui n'ont jamais publiés.
Voilà comment cela fonctionne:
Toute personne qui veut participer m'envoie (au moins) un diagramme de pliage qui n'a jamais publié. Ensuite j'assemble le tout dans un fichier pdf avec une table des matières et je renvoit la version finale à tous les participants. À la fin, chaques participants aura reçu une compilation sympa de schémas qui ne sont pas disponibles ailleurs.
Tous ceux qui veulent participer peuvent envoyer son / ses instructions à: Origamibook A gmail POINT com (Remplacez "A" par "@" et "POINT" avec ".").
La date limite pour envoyer vos instructions est le 14 Décembre. Je vous enverrai le livre le 24 Décembre (au nom de Christmas Origamibook).
En espérant que de nombreuses personnes participeront à ce projet afin que nous puissions obtenir un bon livre ensemble

Meilleures salutions,
Anna
PS: Je serais heureuse que tout le monde passe le mot à d'autres, que ce soit sur des Forums, listes de diffusion ou toute autre chose.